Sova

Äntligen är den här jobb veckan över. Var en riktigt tuff dag idag inte nog med att jag jobba en söndag utan kallt var det med. Lillen tyckte att det jag bara behövde sova en halvtimme längre än igår. Mini monstret vakna halv sex och börja ropa efter sin pappa men pappan vägra vakna så var bara för mig att gå upp tidigt idag igen. Suck. Jag fattar inte hur P inte kunde vakna när jag skulle gå till jobbet Lillen stod och skrek PAPPA i örat på honom men P sov vidare. Fick liv i honom innan jag gick men tror han somna om innan jag stängde dörren. Vart riktigt stolt över Lillen när P berätta hur han blivit väckt sen. Mitt älskade barn han kan han. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback