Skogen

Ute i skogen har vi varit idag. Är alltid lika skönt att komma ut. Jag förstår inte varför jag inte tar mig tid oftare. Vi plocka lite svamp lekte och doris försvann. Jag förstår inte varför jag prompt ska släppa henne för varje gång blir jag lika sur när hon inte lyssnar och springer iväg. Är precis som om hon inte vill vara lös för hon vet att när hon inte kommer när jag ropar blir det koppel på. Idag var hon jätte duktig i början kom så fort jag vissla men sen mot slutet vart det långa turer innan hon kom. Jag borde verkligen lägga mer tid på henne. Önskar att jag hade den tiden och orken. Jag tror ju att hon kan bara jag ger henne det hon behöver. Ska verkligen försöka bättra mig med henne. Lillen tyckte det var helt underbart i skogen plocka lite svamp och äta blåbär. Lillen hitta även ett träd som han lekte tåg med han vägra lämna det tåget var ju inte framme. Så himla söt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback