Klockan FEM

Får man lägga sig ner och dö nu? Lillen valde att vakna kl fem idag, vad för jävla barn gör så mot sina föräldrar? Vakna och hoppades verkligen på att han skulle somna om igen men nej han skulle upp och terra sin mamma. Eka i hela huvudet mamma mamma MAMMA. Jag kände att jag kunde göra allt för att få sova bara en liten stund till. Somnade igår vid 12 så efter 5 timmar med dålig sömn så kände jag mig inte som en ny person, det ända jag såg framför mig var mitt härliga jobbpass på 10 timmar. Var verkligen en av dom stunderna jag älskar honom som mest. Har nu plågat mig igenom jobbet och ska snart lägga mig i sängen och sova sova och sova är så jävla trött. Han mini terroristen sover redan så sött kanske ska väcka honom som hämnd men frågan blir ju om det är han eller jag som får lida mest av det.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback