Trött!

Jag är helt slut fattar inte varför jag jämt är så trött.  Känns som om jag kunde skulle jag sova i flera dagar. Är trött när jag vaknar är trött på dagarna är jämt trött är detså det ska när man fått barn? P låter mig sova på morgonen när han är hemma men är lika trött då.


P matar lillen.

Är jätte kul för lillen har börjat prata en massa nu han pratar mest med P. Verkar som om det är deras grej att sitta och göra en massa konstiga läten. Dom pratar och skrattar en massa är helt underbart. Känner mig lite utanför när lillen inte vill prata med mig som med P.



Har vart ute och gått hela dagen så lillen är helt slut. Var i stadsparken och kolla vad som hände där var jätte mycket folk. Jag fatta aldrig om det hände nogot kul där känns som om det bara var en massa folk. Gick förbi slottet och titta på planet som ligger i svartån, dom har mycket utomhus konst här.
 
Jag vill gå ner i vikt men orkar inte göra något för att gå ner. Kan man inte bara tappa det man gick upp som gravid utan att behöva göra något. Jag gick ju upp närmare 30 kg och har nu gått ner ca 22 men nu börjar det gå segt. Tror jag måste börja träna för att gå ner resten.



K


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback